נתניהו על שיחות הגרעין: "או שיפסיקו את המו"מ או שילכו להסכם טוב יותר"

אבי רבינא No Comments on נתניהו על שיחות הגרעין: "או שיפסיקו את המו"מ או שילכו להסכם טוב יותר"

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נאם היום בכנסת בפני חברי קונגרס רפובליקנים המבקרים בישראל והתייחס למו"מ עם איראן ואמר "הדרך למנוע מאיראן נשק גרעיני אינו באמצעות הסכמים"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נפגש היום (שני) בכנסת עם חברי קונגרס רפובליקנים ודמוקרטים והתייחס למו"מ על הגרעין האיראני געת בוינה ואמר, "ישראל פעלה צבאית כדי למנוע נשק גרעיני נגדנו בידי עיראק וסוריה. הדרך למנוע נשק גרעיני מאיראן היא לא באמצעות הסכמים".

כמו כן, ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בראיון באנגלית ל-i24NEWS התייחס לאיום האיראני ואמר בתשובה לשאלה מה הוא מייעץ לצדדים הלוקחים חלק במו"מ בוינה, והאם לנטוש את המו"מ?

"כן, כמובן, או לדרוש עסקה טובה יותר. עסקה שמאלצת את איראן להתפרק מהתשתיות הצבאיות הגרעיניות, שלא מאפשרת להם לפתח את הטילים הבליסטיים, להפסיק פיתוח נשקים, להפסיק את הטרור, שמתנה את ההתקדמות בהסרת הסנקציות על איראן בצעדים שאיראן תנקוט ולא בלוחות זמנים קבועים מראש, שזה מה שהעסקה הזאת עושה".

ראש הממשלה לשעבר הוסיף מתובנותיו, "אני חושב שזה מה שאני הייתי מייעץ, אבל אני הייתי אומר שמנקודת מבטי, כמי שהיה ראש ממשלת ישראל ופעל נגד עסקאות כאלה במשך זמן רב, הדבר הכי חשוב שיש לומר הוא שעם עסקה או בלעדיה, ישראל חייבת לעשות מה שהיא צריכה לעשות על מנת להגן על עצמה נגד האיום העצום הזה על קיומה".



0 תגובות